0,00 (PVP)

Obra gañadora do Premio Galeguidade 2003 de ensaio e traballos de investigación, da Secretaría Xeral de Emigración da Xunta de Galicia.

Manuel Casal Lodeiro. 2003.
Rústica. 75 págs.
Idioma: galego.
Edición gratuita.
Edita: Fillos de Galicia.

Contidos:

• Nota á presente edición.
  • Limiar.
  • O presente e futuro dos centros galegos tradicionais.
  • O sistema de transmisión cultural na emigración: proposta dun modelo.
  • Internet como medio de comunicación.
  • As comunidades virtuais.
  • O exemplo de “Fillos de Galicia”.
  • Conclusións.
  • Anexo I: Evolución no número de socios nas asociacións galegas do exterior.
  • Anexo II: Proporción entre galegos e descendentes nas asociacións galegas do exterior.
  • Anexo III: Testemuños sobre Fillos de Galicia.
  • Anexo IV: Enquisa sobre o papel de Fillos de Galicia no mantemento da galeguidade.
  • Biblio/webgrafía.
  • O autor.

Peso 128 g

No hay valoraciones aún.